İkbal Turizm, ekip çalışmasının sınırsız hizmetle buluştuğu, üst düzeyde müşteri memnuniyetini, kaliteli organizasyonlarla ve özverili çalışanları ile birlikte büyük bir aile sıcaklığında gerçekleştiren bir tur operatörüdür. İkbal Turizm ailesini her geçen gün büyüterek bu yapıyı sürekli ve güçlü kılmak ise insan kaynakları politikalarımızın ilk hedefi olarak belirlenmiştir.
İkbal Turizm’in kurumsal kültür anlayışı, tüm çalışanları tarafından ortaya konulan inanç ve değerlerden oluşur ve her çalışanımız bu kültüre sahip çıkar.
Faaliyet gösterdiğimiz sektörde rekabet koşulları, sosyo ekonomik gelişmeler ve çalışanlarımızın bireysel gelişimleri izlenerek eğitim programları yapılır.
Hedef, eğitim eşliğinde davranış ve becerileri geliştirerek sektörel gelişime uyum sağlamaktır.
İş Olanakları
İkbal Turizm, merkez ofis ve şube ofisler bünyesinde kariyer olanakları sunmaktadır.
İkbal Turizm’de çalışmayı hedefliyorsanız özgeçmişinizi İnsan Kaynakları Departmanına
Elektronik posta (ik@ikbalturizm.com),
Satış ofislerimizde bulunan "iş başvuru formu" ile ulaştırabilirsiniz.
Kariyer Gelişimi
İkbal Turizm tüm çalışanları kapsayan performans yönetim sistemi ile çalışanlarının bilgi, beceri ve davranışlarının geliştirilmesini, eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi ve giderilmesini, geçmiş performanslarının değerlendirilmesini ve sürekli iyileştirilmesini destekler.
Amacımız, Şirketimiz İkbal Turizm’i geleceğe taşıyacak insan kaynağını oluşturmak için, çalışanların kişisel gelişimi ve kariyer gelişimlerini desteklemektir.
Eğitim ve Gelişim
Oryantasyon Eğitimi
İkbal Turizm’de işe yeni başlayanlar oryantasyon eğitimine tabii tutulur. Bu eğitim, çalışanların şirket kurum kültürünü ve iş akışlarını yakından tanımalarına olanak sağlar.
İç Eğitim Programları
İkbal Turizm 10 yıllık tecrübesiyle çalışanlarına mesleki eğitim ve destek sunar.
Dış Kaynaklı Eğitim Programları
Sektöründe lider eğitim firmalarından, çalışanların gelişim ihtiyaçları doğrultusunda eğitim hizmetleri alınır.